A legfrissebb hallgatottsági adatok szerint a kereskedelmi rádiók között a hazai teljes népesség körében átlagban a leghosszabb ideig és a legtöbben a Neo FM-et hallgatják. Ezzel a szeptemberben mért mutatók megerősítik az egy hónappal korábbi tendenciát.

A Class FM több mint 50 ezer hallgatóval kevesebbet ért el szeptemberben, mint vetélytársa. Napi átlag 1 352 000 hallgatójával a hazai kereskedelmi rádiók közt a Neo FM bizonyult a leghallgatottabbnak a GfK-Ipsos rádiós közönségmérésének szeptemberi adatai szerint.

A 15 évesnél idősebb népesség közt mért mutatók alapján a Neo FM hallgatói huzamosabb ideig is hallgatják kedvenc rádiójukat. Sokkal markánsabb a különbség a 30-59 év közötti célcsoportban végzett kutatás szerint: itt 5%-kal vezet a Neo FM. A 18-49-es korosztályban mért számok szerint a Class FM jelentősen visszaesett, itt nagyjából fej-fej mellett állt szeptemberben a két kereskedelmi rádió.

Több százezres a különbség viszont a reggeli műsorok hallgatottságában a Neo javára. A 15 évnél idősebbek körében végzett kutatás szerint hétköznaponként a Neo FM reggeli műsorát, a Bumerángot 1 127 000 ember hallgatja, míg a Morning Show nem éri el az egymilliót sem, átlagban 979 ezer hallgatót produkált a Class FM reggeli műsora szeptemberben.

Címkék: felmérés

Már előfizethet a Vasárnapi Hírekre, kattintson!